Måndag

Gud vad jobbigt det var imorse när jag skulle åka iväg och jobba, jag började nästan grina när jag tänkte på att jag skulle vara utan Elvin nästan hela dagen. Så nu på kvällen så har jag bara tagit igen all förlorad tid som jag har missat idag med min lilla Elvin.

Men det gick bra och jobba ialf när jag kom dit, lite otränad bara känner jag att jag är för jag har fått träningsverk i benen. Och så ska jag jobba i tre veckor istället för två så Emil får vara pappaledig ett tag till. Men de är nog bara skönt för han att få vara själv med Elvin ett tag och känna eget annsvar utan att jag lägger mej i.

Nu måste jag gosa lite mera med min son, känner att jag saknar han forfarande fast jag har varit hemma ett tag.









Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va söt han är :)Hoppas att allt är bra med er

2009-02-10 @ 17:52:31
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

De där ser bättre ut, fasters saker äger ;)

2009-02-10 @ 20:52:40
Postat av: sara

Hejsan Jenny!!! Så du har blrjat jobbat nu,va jobbar du me då?? Allt bra me er annars då?? Kram sara L.

2009-02-11 @ 20:12:51
Postat av: Jenny

Hej =)



Jag ska bara jobba i tre veckor nu för de behövs folk för två av dom som jobbar har åkt till Thailand!

Men jag jobbar på en thairesturang/bar/biljard i sandviken!

Bara bra med oss=) Sj då? Du lär väl ha blivit ganska fet nu, haha!

2009-02-11 @ 22:28:04
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: sara L

jasså jasså så pass,kul att jobba lite också! Jo de e bara bra me mej,lite förkyld bara! Fet och fet de e jhu bara magen som växer på mej så en stoooor mage men förövrigt normal lr va ja ska säga!:D så ja ska verkligen inte klaga!:D skönt att inte gå upp så mkt faktiskt me tanke på att ja e så "liten" lr va ja ska säga....då hade de nog varit jätte jobbigt! 7 veckor kvar nu bara:D hehe vi måste jhu ses nån dag! Kram

2009-02-12 @ 11:58:13
Postat av: Jenny

Jo de är ganska roligt fast jag hade hellre vart hemma med Elvin !! Usch vi har nys vart sjuk vi åå, inte roligt!



Jaha skönt att bara ha en mage, själv vart jag helt uppsväld överallt :O



Gaah 7 veckor inte långt, gud vad spänande =)



Men du för följa med på öppnaförskolan sen då när bebis har kommit =)



Kram!

2009-02-12 @ 21:10:08
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0