Mystiskt

Har fått nå konstiga utslag på handen och det svider lite. Jag som jämt tror det värsta när det är nå har tänkt att det är en massa olika fel på mej som t.ex att jag har fått syra som håller på att fräter bort handen, nån hudsjukdom som spider sig så imorn när jag vaknar är jag röd överallt mm. Så hoppas att jag kan sova ändå och inte tänker på det så mycket men det kommer jag nog göra.




Var jätte roligt att jobba ikväll ialf och en timme kändes som en minut. Förhoppningsvis så kommer jag att kunna jobba varannan helgen och sen så är jag mammaledig resten i ungefär ett år till.

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

håller med dig, helt sjuk! nu får man ju inte ens älska sitt land utan att bli kallad rasse! :S

2009-02-14 @ 12:34:48
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0