Trött

Jag är helt slut och trött i kroppen nu efter att ha jobbat i 12 timmar och det var jätte mycket folk idag så jag hann knappt sitta, och lärde jobba över en halvtimme också. Imorn var det egentligen meningen att jag skulle börja fem men jag ska jobba på förmiddan istället så det blir ingen sovmorgon som jag hade behövt men skönt ändå att vara ledig på kvällen.

Hann knappt pumpa ur nå mjölk idag heller så jag hade jätte ont den sista timmen och så fort jag sträckte på armarna spände det jätte mycket i brösten. Och ni som undrar så har jag pumpat ut mjölk till Elvin som han äter när jag jobbar. Nä nu ropar sängen, ska bli skönt har ont i hela kroppen också.



Lill älskling guuud vad jag saknar dej när jag jobbar!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tycker att du är så duktig som orkar o kan lämna Elvin fast han är så liten. Men Emil är ju så duktig oxå som fixar det tycker jag.



Kramar Farmor

2009-02-17 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0