Valbo

Vi var på Mikaelsgården idag med Emma och Madde. Emilie med Leon och Moa med sin Elvin var också där, så nu är det två Elvin som är född 08 i Valbo. Ganska häftigt att Emilie och Moa fick barn på samma dag. Sen gick vi till köpis och kollade lite och jag och Madde fikade och kollade på folk innan jag tog bussen hem.

När Emil kom hem åkte vi till mitt jobb och pratade lite schema för jag ska börjar jobba på måndag men ska bara jobba i två veckor och under tiden ska Emil vara pappaledig. Sen ska jag väl jobba extra nångång ibland bara det är bara nu som det blir mycket på en gång för det är två som ska åka bort så det blir dåligt med folk.

Sen så har jag blivit mycket dåligare jag kan knappt svälja och öronen värker som tusan så nu ska jag bara ligga på soffan och tycka synd om mej själv.



Har inte velat lägga in nå nya kort på datan än eftersom vi forfarande har virus på datan så de får bli en gammal bild. Gud vad små dom var, Elvin är väl lika stor nu som Nova var då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0