Godnatt!

Nu tänkte vi gå och lägga oss, Elvin sover nästan men han brukar somna snabbare om vi går och lägger oss också.

Imorn skulle egentligen Sara ha kommit hit MEN hon skulle jobba och jag är inte förvånad, haha. Så vi får ta de nästa vecka och då lovade hon att hon skulle komma och säga ifrån om jobb men får se hur de blir.

Jag undrar när bristningarna börjar blekna jag fick ju jätte mycket på magen och mår nästan illa nära jag ser dom. Men hoppas att de ser bättre ut till beachen 2009 annars får jag ha baddräkt! Usch är verkligen inte nöjd över min kropp nu men jag får ju tänka att det är ju pga av något helt underbart, men ibland är det lite svårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0