Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde barn
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, lovade att jag inte skulle dricka så ofta 2008 och det gjorde jag ju inte =)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen nära vän :( Men några bekanta! Men min syrra fick ju =)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är!
5. Vilka länder besökte du? Inget
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Lägenhet i Valbo, hus kanske?
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 10 september =D
8. Vad var din största framgång 2008? Eeh
9. Största misstaget? Flyttat till Forsbacka
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nää graviditeten är ju ingen sjukdom fick jag höra flera gånger fast det kändes som de ibland :p
11. Bästa köpet? Vagen, sjukt nöjd!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Saker till Elvin
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Emil och Elvin =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Vet inte, Elvin favvo låt kanske, Volbeat- Maybellene I Hofteholder
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare såklart!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Legat på soffan, men jag mådde ju dåligt :p
18. Hur tillbringade du julen? Hos mamma först sen Emils mamma.
19. Blev du kär i år? Eeh var ju redan kär i Emil =)
20. Hur många one night stands? Nää
21. Favoritprogram på TV? DH, The hills, Ugly Betty och Gossip
23. Bästa boken du läste i år? Vet inte har läst en men kommer inte ihåg vad den heter.
24. Största musikaliska upptäckten? Upptäcker nya hela tiden så jag har ingen riktig favorit
25. Något du önskade dig och fick? Att våran bäbis skulle vara frisk!
26. Något du önskade dig men inte fick? Inget spec
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jobbade och sen lite fika hemma för släkten
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nä jag är riktigt nöjd =) Bara lite små saker jag klarar mej utan!
30. Vad fick dig att må bra? Min egna lilla famlij =D
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Eeh ingen
32. Vem saknade du? Pappa, synd att han inte har fått träffa Elvin än!
33. De bästa nya människorna du träffade? Emma och Madde =) Fast Madde kände ju jag lite sen tidigare :p
34. Mest stolt över? Mej och Emil, vilken föränding vi har gjort!
35. Högsta önskan just nu? Att 2009 blir lika bra som 2008!



Kommentarer
Postat av: sofie

vilket fint kort :)

2009-01-03 @ 09:58:27
URL: http://kevinmayaanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0