Övning ger färdighet!

Idag när Elvin låg och vädra efter kvällsblöja så vände han sig helt själv. Han har bara gjort det en gång tidigare, men han kan inte vända sig från mage till rygg fast det kommer väll snart. Han låg och kämpade jätte mycket med att försöka vända tillbax och jätte arg vart han när det inte gick, tillslut fick jag hjälpa han på traven.












Nu ska jag kolla på Unga mödrar har missat flera avsnitt. Och så ska vi äta kyckling pasta vet inte vad det är för fel på Emil när vi ska äta kyckling idag igen var ju inte så längesen vi gjorde de!

Just de, Elvin har nyss somnat efter att ha varit vaken 6 timmar så länge har han aldrig varit vaken :s

Kommentarer
Postat av: emelie berglund

ja de kan jag ju som tänka mig :) haha

2009-01-06 @ 18:28:52
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kommer nog att förstå det där om ett tag jag också, men än så länge vill jag bara ha honom hos mej hela tiden. :P

2009-01-06 @ 18:41:28
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag önskar att det var så hos oss också, bättre att man kan stänga av elementen om man vill det, än att man har på full värme men fryser rumpan av sej ändå. ;D

2009-01-06 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0