Hallå

Vi flyttade ur vår lägenhet i fredas så nu bor vi fyra mil ut i skogen och ska göra det en månda innan vi får flytta in i våran nya lägenhet i Valbo =) Funkar bra änsålänge att bo där ute fast vi kanppt har nå sänding på mobilerna och inge internet, men jag har ju min lilla famlij med mej och det är allt som behövs.

Just nu sitter vi hemma hos min mamma och har precis ätit pizza och vi tänke ta och åka hem snart för de tar ju ett tag.

Får se när jag skriver nästa gång, vi har ju inge internet just nu men ska försöka upd. så mycket som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Judit

hur hamnade ni ute i skogen under mellan-dagarna? :P

2009-04-06 @ 07:42:57
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0