Lörda kväll

Är så fruktansvärt trött fast jag fick sovmoron till 09.20 så jag tänkte gå och lägga mej alldeles strax.

Michelle, Per och Clea var ju på besök här tidigare och Elvin tycker att Clea är så intressant och vill slita och ta på henne hela tiden!

Sen kom Anna hit och vi kollade på Robinsson som var jätte bra och jag längtar till nästa avsnitt, och så kollade vi på Jag vet vad du gjorde förra lördagen som jag bara kollade på i 5 min och sen satt jag mej vid datan för det var så dåligt!!

Kom på att sängen står obäddad, kul att hålla på med det mitt i natten :p




Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Vilka snygga byxor han har!

2009-03-21 @ 23:52:55
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0