3 månader

Idag blir Elvin 3 månader har sakt det för men säger det igen guuuud vad tiden går fort.

Ibörjan när Elvin hade magknip längtade men ibland tills han blev 3 månader så att magknipen skulle gå över, fick ju höra flera gånger att det brukar vända då. Kändes som en evighet tills dess när han bara skrek, men nu när vi är här så undrar jag vart tiden har tagit vägen.

Och vad mycket som händer på dom här månaderna från början kunde han nästan ingenting och nu kan han b.la följa med blicken, prata, skratta, flina. låsas grina, kolla på händerna, se sig själv i spegeln, hålla i/kolla på mina händer, hålla upp huvudet, och säkert nå fler saker som jag inte kommer på. Häftigt att få vara med om utvecklingen på en liten människa och ännu bättre känns det när det är min underbara lilla pojk, snabbt går det snart springer han runt och busar en massa.

Det har varit dom 3 bästa månaderna i mitt liv och det här är bara början!!








Idag har även jag och Emil varit tillsammans i 1 år och 5 månader!!♥

Kommentarer
Postat av: SabineMichelle

Vi pratade om det idag jag och teddy hur fort det går med småbarn :O

Grattis till alla er 3 på alla månader och år :P

2008-12-10 @ 15:33:46
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/
Postat av: Jonna

3 månader de går fort..snart är han 15 år och är ute och ränner:D

sötungen,

2008-12-10 @ 15:55:20
Postat av: Anonym

grattis till allt!:)

2008-12-10 @ 20:31:36
Postat av: Linda

Aa den frågar var lite personlig. men alla fattar ju de :D :D :D



Ja men SÄLLAN du ska sno saker i från mej;)

2008-12-10 @ 21:21:25
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Faster

Glöm inte att faster fyller om mindre än en månad å !!! ;)

2008-12-11 @ 04:38:22
URL: http://akesmattea.blogspot.com
Postat av: S.f

Oj Oj Oj, det var inte länge ni hade varit tillsammans inte. så ni skaffade barn när ni bara hade varit ihop i nio månader?! inte ens ett år!

Hoppas verkligen för elvins skull att inte ni gör som alla andra i dagens samhälle och skiljer sig. men det känns ju inte helt omöjligt när ni bara varit ihop så kort tid och fort. är så pass unga



Håller tummarna för att ni blir famljen lycklig som håller ihop och bryter trenden att skiljas!

Kraam

2008-12-12 @ 11:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0