Chips, godis & Idol

Sitter här själv och kollar på idol, Emil och Elvin ligger i sängen och sover. Emil är väl helt slut efter en arbetsvecka han sover ju inte så mycket i veckorna.

Var på köpis tidigare och köpte alvedon och nässpray till Elvin för det är många som är förkylda nu så det är bra att ha hemma men hoppas att Elvin slipper bli förkyld. Köpte hårfärg till mej men orkar inte färga ikväll så får göra det imorn.

Åt fläskfile, klyftpotatis och bea alldels nys, åt hur mycket som helst. Så nu blir det lite choklad och chips, förstår inte hur man kan vara nyttig och inte äta sånt skulle aldrig klara mej utan. Men när Elvin blir lite större måste vi dra ner för vi ska försöka hålla han borta från det så länge som möljigt.




Kommentarer
Postat av: Farmor

Åhhhh! Han är bara för god vår Elvin, jag längtar efter honom.

Farmor

2008-12-05 @ 23:05:12
Postat av: Gudmorsan

31 besökare igår!! OOH vad det ökar! haha!

hur går de för dina besökare då??



;)

2008-12-05 @ 23:46:19
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Gudmor

NEE inte alice ! :/ hon är dålig. Men vi kan kanske träffas och gå på köpis på tisdag;) låter vell helt ok?? Efter ett då slutar jag!!



haha tro inte att det är du som har fått alla mina läsare nu:P Jag skrivier så intressant så alla är nyfikna! 30 är mycke ! Idag har jag mindre typ 21.. öö .. nå fel.. :) hihi



JAA FRÅGA DU SÅ FRÅGAR JAG HAHA MEN INGA KOMME SVARA!! FRÅGA DU FÖRST! SÅ FÅR VI SE!!! helften kommer inte skriva nå:P

2008-12-06 @ 00:22:35
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0