Dopinbjudan



Ringde till Valbo kyrka tdigare idag och bokade tid till dop, det blir 31 januari. Så när Emil slutade åkte vi in till stan och köpte dopkort, dyr var dom kostade 49 kr för 5 st och vi skulle ha 29. Men tur att snälla Sara jobbade så vi fick dom som en av presenterna till Elvin. Sen ska vi köpa frimärken till också, det är ganska mycket utgifter till ett dop kommer bli lite tufft dom här 2 månaderna för först är det jul och sen dop.

Skrev inbjudnings listan idag, runt 60 pers ska i bjuda men jag tänkter bara bjuda 4 av mina kompisar. Det är dom som är viktigast känns det som resten är jag inte lika bra kompis med längre. Så ni som får inbjudningskort kan känna er speciell för det är inte alla som får komma på Elvins dop ;p

Kommentarer
Postat av: Gudmor

60 pers??? OJ börjar bli nervös jag, haha.



Gud vad fina kort! Fint me dop. Men 60 ska du bjuda hela gävle ;)



Eller hoppas de kommer ett kort i min brevlåda man ska inte ta för givet.. 8-) väntar..!



puss

2008-12-11 @ 20:39:46
Postat av: sofie

jag vill ha ett kort :P

2008-12-16 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0