Fredag igen

Veckorna går otroligt fort men nu längtar jag tills på måndag för då ska Michelle snittas, aah vad spännande längtar tills vi får åka upp och se på lilla bebisen. Vad stor Elvin kommer se ut gemfört med lillan.

Gick upp elva idag så det var lite tidigare än vanligt men han somnade en timme tidigare också, så hoppas att det håller på att vänder. Elvin har väl sovit som en stock inatt men det har inte jag för han ligger och sparkar och låter och då kan jag inte sova. Har sovit en stund sen vaknat en stund och så har jag hållit på ända sen vid sex.

Tänkte ut och gå lite idag men såg att vagnen är i bilen så vi får vara inne istället. Men det är inget fint väder heller men det hade varit skönt med frisk luft.

Imorse vände sig Elvin helt men han fick inte ut armen så jag lärde hjälpa han med den så att han inte låg på den. Men duktig är han mitt lilla hjärta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0