Hmmm

Har fått lite gjort idag men har forfarande jätte mycket kvar att göra känns det som. Var upp till BB och hälsade på en sväng ialf och sen åkte vi till Willys och handlade lite. Dom hade 50 % på alla julsaker så vi köpte b.la julklappspapper och tejp, jätte billigt var det.
 
Åkte hem och gjorde fläskfile, pommes och bea, har ätit det varje helg nu på sista tiden men det finns ju inge godare. Kollade på Harry Potter gjorde vi också,  har aldigt fått Emil till att se dom tidigare men nu så gick det och det är bra för jag älskar dom filmerna, haha!!

Nu är det absolut inte bra på tvn så jag fundera på om vi ska trängas framför dataskärmen och se en film. Vi MÅSTE verkligen köpa en ny sladd och en dvd hade kanske varit bra!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar vagnen! :) Den är så lätt att dra, vika ihop och allt är bra med den. :) Jag hoppas att jag är lika nöjd med den hela tiden. :) Och det bästa av allt är ju att den är så fin också! ;D

2008-12-21 @ 00:51:43
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Faster

Nee, ja har ju varit ledig i veckan som var... =( nu blir de jobba av..

2008-12-21 @ 02:21:32
URL: http://akesmattea.blogspot.com
Postat av: Yasmina

Du får skicka nya kort på elvin till mig,vad fina ni är tillsammans

2008-12-21 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0