J¨vla gavlegårdarna

Idag slutade Emil lite tidigare för han skulle förbi gavlegårdarna och prata med dom för det luktar fortfarande rök i trappupgången och ibland inne hos oss, vi har ringt och klagat flera gånger men det blir aldrig bättre. Så nu när han var där så sa dom att dom skulle skicka hit nån som skulle kolla om ventilationen läckte när dom hade tid!!! Usch blir så less på dom, kan aldrig göra nånting utan att man tjatar hela tiden!! Ska ialf flytta härifrån så fort vi hittar en ny lägenhet. Fast tyvär så kommer vi fortfarande hyra av dom, har aldrig hört någon sakt nå bra om gavlegårdarna!

Har varit ut till Emils mormor och morfar och lämnat sommardäcken, äntligen så nu får vi plats med barnvagnen i bak. Vi åt och fikade där och sen åkte vi till köpis för jag skulle köpa färg till Elvins gipsavtryck men när vi kom fram så såg vi att ingen av oss hade tagit med kortet så det blev inge. Ska åka imorn istället.

Kollade lite på färjan undertiden jag sitter här och såg att Jimmy Jansson var med, haha var helt galen i han förut!!





Du hörde kanppt av dej till mej när jag var gravid och två gånger sen Elvin föddes, och då har samtalen handlat nästan bara om dej. Sen nu undrar du om jag vill festa med dej. Hur kan du ens fråga om jag vill, om du hade varit intresserad så skulle du veta att jag forfarande ammar och Elvin är knappt 3 månader och jag inte är ett dugg intresserad av att gå ut! Du kunde väl ha hört av dej nån gång och frågat om vi skulle ses och göra nå annat än festa. Nää dej vill jag inte lägga nån tid på, den lilla tiden jag kommer ha till kompisar sen ska gå till min riktiga kompisar!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul att du kommenterade så att jag hittade till din blogg!:)



Vilken fantastisk söt lillkille du har!

2008-12-02 @ 11:14:33
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0