Jag har blivit moster

Vaknade tidigare idag av att det ringde kollade på telefonen och såg att det var mamma vart lite arg för jag har sakt att hon inte får ringa så tidigt så skulle precis skälla ut henne innan hon hann säga att jag hade blivit moster. Då vaknade hjärnan till och jag vart så glad, det var en liten tjej som dom hade sakt och hon var 50 cm och vägde 3166 gram. Så hon var 1 cm längre än min lilla Elvin fast hon vägde nästan 100 gram mindre. Mamma var med under snittet och hon skulle få vara med Michelle uppe på BB också, men eftersom man inte får röra sig förren efter ett dygn så får vi inte se henne förren imoron, guuuud vad jag längtar!!




Grattis Michelle =)

Kommentarer
Postat av: sabinemichelle

Hon var inte 50 cm då mätte fel hon va bara 46 :P

2009-05-15 @ 11:37:49
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0