Jaha

Ja de blev ju inte som jag hade tänk mej ikväll, Emil gick och vilade sig för lite mer än två timmar sen och jag vill inte väcka han än för han har varit ganska trött idag. Men han borde vakna inom en halv timme för jag lag Elvin där nu när han hade somnat och när han vaknar så vaknar förhoppningsvis Emil av det och Elvin kommer inte sova så länge.

Jag som hade fått hem massa med filmer som Emil kunde välja mellan så får hoppas att vi hinner se ialf en film ikväll och det gör vi säkert för Elvin somnar ju inte förren vid två tiden för natten.

Ska väl fortsätta kika runt lite på datan tills dom vaknar och sen ska jag smälla i mej lite sombreros och choklad.




Kommentarer
Postat av: Faster

iiiii.. ja ville ju åxå ha tacos!!! lite avis e ja allt... Fick ju iaf julbord ida =) Hoppas grabbarna har vaknat nu!!

2008-12-06 @ 23:56:38
URL: http://akesmattea.blogspot.com
Postat av: Gudmor

Jaha va kul!!! Ska kika lite in på hennes också!



Nu ska jag skriva blogg. fullt upp!



Ja tisdagen bokad:D jag tror nu iallfall att jag kan hihi..! :):)

2008-12-07 @ 00:30:22
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Elvin är oxå fint och ovanligt, jag ahde aldrig hört det tidigare :D Nä det är inge svårt att utala alls :) Fast måste erkänna att jag hade lite svårt att utala det i början när namnförslaget kom upp av sambon, men med lite övning så sitter det =)

2008-12-07 @ 08:51:58
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0