Jobbig natt

Vaknade för ungefär en timme sen och fick väcka Emil så att han kan sova ikväll också, sen fick vi väcka Elvin men han sov som en stock och ville inte vakna. Han öppnade ögonen lite halft och skrattade några gånger men dom åkte igen lika snabbt men tillsist vaknade han och nu ligger han och vädrar.

Nu kanske alla tycker att jag har haft jätte tur att få sova så mycket. Men igår kväll när blev jag jätte dåligt aldells kallsvetig och ont i magen men jag lyckades somna nån timme och sen vaknade jag av att det kändes som om jag skulle spy hela tiden så gick upp till toan och hängde över handfatet hur länge som helst utifall jag skulle spy så var toan brevid. Usch jag mådde så illa men jag kunde inte spy så helt yr och svettig gick jag och lag mej igen och försökte somna om med det gick inte. Efter ett tag så kom det och jag spyde hur mycket som helst. Ringde rädgivningen och hörde om man kunde amma om man hade magsjuka och det kunde man som tur var för Elvin tar ju inte flaska. Men har inte spyt nå mer sen det så jag vet inte vad det var för fel!?

Tur att min lilla Elvin sov under hela tiden, har haft tur den sista tiden att Elvin vill sova hela nätter men det är väl kanske bara en period och snart så bröjar han väl vakna varanan timme.

Nu ska jag försöka få något i magen för den är helt tom.




Kommentarer
Postat av: jenny

ja, men de är sy jag är rädd för :P haha



fredrik ohlson, kallas för sné nu ;)

men de gjorde han nog inte då.

så fredde om du kommer ihåg honom?

2008-12-07 @ 23:17:47
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0