Julafton

Är helt slut så jag har inte orkat skrivit nå men nu tänkte jag skriva lite om gårdagen. Vi började med att åka hem till min Mamma och där åt vi mat, öppnade julkappar och kollade på Kalle Anka. Sen åkte vi hem till Emils mamma och åt mera mat och öppnade flera julklappar. Jag tror aldrig att vi har fått öppna så mycket julklappar som vi har fått iår, men istorsätt alla var till Elvin, haha. Fast han hjälpte till att öppna lite han också.

Sen idag har vi varit hem till Emils pappa och fått lite julklappar och mat. Fast idag fick jag pizza och Emil kebbab, gott de åå!

Slänger upp lite bilder och en lista på julklapparna just nu är jag jätte trött och tänkte slänga mej framför tvn med lite daimtårta.



Kusinerna Elvin och Clea


Elvin hjälper till!








Elvin har öppnat paket =)


Lilla tomtenissen!


Farmor, Pappa och Elvin=)


Vi har haft en helt underbar julafton ialf och det bästa var att vi hade Elvin hos oss iår. Allt blir så mycket bättre och roligare med han♥

Kommentarer
Postat av: sofie

hehe va synd att jag inte visste att du passade så bra som tomte annars skulle vi anställa dej :P ja det är bara att komma det ikväll är vi bara hemma :)

2008-12-26 @ 10:41:52
URL: http://kevinmayaanton.blogg.se/
Postat av: Annika

vilka söta tomtekusiner:)

2008-12-27 @ 20:03:07
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0