Låter tröjan tala för sig själv



Den senaste veckan har Elvin velat att man ska går runt och bära på han och han vill nästan aldrig ligga i babygymet om han gör det så vill han att man ska sitta där brevid han. Fast han har velat länge att man ska bära runt på han men nu är det istortsätt hela tiden annars skriker han tills man gör det. Han har nog kommit på att han får som han vill om han skriker. Så vi måste börja med att inte göra som han vill så fort han skriker eller det är väl jag som måste lära mej för Emil klarar av att han skriker en stund men det gör inte jag. Han är riktigt bestämd vår lilla älskling♥

Var på coop tidigare idag och vi brukar alltid använda scannern men idag vart det inte så för Emil tog coopkortet sist vi handlade så han trodde inte att han hade det med sig men när han kollade efter en sak i fickan så låg kortet där. Så i fortsättningen ska jag alltid ha kortet så att det inte blir så, han är så virrig. Det är så skönt när man har scannern mycket smidigare och slippa den långa kön är väl den största anledningen till att använda den.

Kollat på Ugly, DH och Christin ikväll. Säsongs avslutning för DH så nu får vi vänta tills våren innan det börjar igen, fast det är bara jobbigt i början och sen har man nästan glömt bort det. Varje gång det slutar fundera jag på att ladda ner nästa säsong men jag vet att jag kommer ångra mej om jag gör det för man vill ju kolla på de när det kommer på tv, vad ska man annars se när de är!?

Kommentarer
Postat av: crazyangel

oftast sover han till 9-11 nångång. men ja klarainte av att sova så länge, får ångest för att jag sover bort hela dagen.. :P

2008-12-09 @ 23:25:13
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Faster

Lillhjärtat!! faster skulle vilja haft en namnsdags puss =)

2008-12-10 @ 00:02:32
URL: http://akesmattea.blogspot.com
Postat av: Gudmor

Nuså ska det slå om till 8 , har fixat och donat med det där nu!

2008-12-10 @ 00:13:09
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0