Lördakväll

Elvin har nyss badat och idag provade vi en grej som man sätter fast i badkaret och lägger barnet i, som vi har fått låna av Stina och Stefan. Den var riktigt bra och det var skönt att man slapp luta sig över badkaret och hålla i han.

Nu ska jag göra ordning tacos och kolla efter en bra film som vi kan kolla på. Emil går runt med Elvin och försöker få han att somna. Han kan forfarande inte somna av sig själv utan vill bli gungad till sömns eller somna vid bröstet, fast det är väl vi som skämmer bort han klarar inte av att lägga han ner och han grinar.




Kommentarer
Postat av: Madelene

Kikar in och vilken gobit =)

2008-12-06 @ 20:29:35
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jenny!vart får man tag på den där bad stolen eller vad man ska säga?den verkar super bra!

2008-12-06 @ 21:12:10
Postat av: jenny

Anonym: Hej, du jag vet faktiskt inte har fått låna den av Emils kusin. Men jag kan ta reda på de =) Jaa det var jätte bra!

2008-12-06 @ 21:39:40
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tackar, vi ville ha ett litet ovanligare namn som inte alla heter och så är det ju fint =) Hon är absolut inte döpt efter vinflaskan Aurora Skratt jag visste faktiskt inte att det fanns en vinflaska som hette, fick reda på det efteråt :D Inte för att det spelade någon roll men många som frågat om vi fick namnet därifrån hehe

2008-12-06 @ 22:48:49
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0