Måndag

Idag känner jag mej helt slut och har inge ork kvar snart känns det som. Elvins sena sovvanor verkar inte bli bättre igår somnade han vid halv fyra och sen när jag lag honom i sängen så vaknade han efter en kvart. Så jag hängde över sängen för att stoppa in nappen hur längesom helst men hans huvud snurra bara åt sidorna så till slut så tog jag han till våran säng och då somnade han ganska snabbt. Men när han sover i våran säng så får jag inte mycket sömn för han ligger och sparkar med bena så mycket. Skönt att Emil bara jobbar idag och imorn och sen är han ledig två veckor så att vi kanske kan göra något åt det här, för jag klarar det inte själv jag blir så trött så att jag ger upp.

Nu ska jag sätta igång tvätt och diskmaskin och sen värma mat sen igår. Och snart så kommer Emil hem så då ska vi åka in till stan och kolla efter en jacka till han och köpa en julgransmatta får vi inte glöma så att vi kan ta in granen.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar julen, men du har rätt, det är stressigt och dyrt som tusan. ;D

2008-12-22 @ 16:45:29
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0