Måndag

Emil har börjat jobba igen fast han jobbar bara idag och imorn sen är han ledig en vecka, skönt att ha han hemma lite.

Jag håller funderar på vad jag ska ha på mej på nyår man vill ja ha nå fint fast man inte ska göra nå speciellt men jag kan ändå inte ha vad som helst eftersom jag ammar så ska det vara nå som passar till de, så det är lite svårt att hitta nå bra. Annars om dagarna brukar jag jämt ha linne och t-shirt/tunika för ett är smidigast att ha det, då drar jag bara upp t-shirten och ner med linnet så syns det inte så mycket när man ammar.



Tjockis Elvin imorse =)


Det är så mysigt på mornarna när Elvin vaknar för då har man inte "sett" han på ett  tag och han är så glad ligger och skrattar och pratar med mej hur länge som helst.

Nää nu vill han inte sitta i gungan länger så ska ta upp han och försöka få han sova låter det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0