Måndag

Har varit och hämtat ut ett packet från hm alldeles nyss var lite kläder åt Elvin, mej och så handlade jag en tröja som Emil ska få i julklapp. Han tycker egentligen inte om hm´s kläder men hoppas han blir nöjd ändå. Handlade det mesta på rea så jag är ialf jätte nöjd.

Michelle skicksde ett mms tidgare idag på Clea (hon ska heta så istället för Freja) men jag vet inte hur man lägger in bilder från inkorgen till datan. Men när mamma kommer hem så får hon skicka lite bilder för jag antar att hon har knäppt några.

Nu måste jag gå och göra mat magen bara skriker efter det. Potatis, köttbullar och gräddsås blir det, jättegott och med lite saltgurka till så blir det ännu bättre. Fast det hade varit godare med Emils mormors saltgurka den är oslagbar!!




Elvin tycker det är jätte roligt att blåsa bubblor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0