Nya släktingar

Pratade med Pappa nys och han var och hälsade på min Farfar i Piteå och för er som inte vet så bor Pappa typ uppe vid Finska gränsen så jag träffar inte han så ofta. Men ialf så träffade Pappa sin Pappa och syskon förförsta gången för underfär ett halv årsen så jag har aldrig träffat dom. Jag skulle vilja åka upp och göra det så vi ska försöka göra en resa dit i april, skulle vara trevligt och det är ju så fint där uppe. Pappas ena syster är 88:a så jag har en Faster som är ett år yngre än mej.

Nu så kom Carina, Sofie, Anderas och Anton och hälsar på så jag ska gå och vara trevlig med dom!




Kommentarer
Postat av: jenny

hej jenny! jo dej kommer jag ihåg. :)



ja, jag pratade med barnmorskan och man kan tydligen

läcka fostervatten, och hon sa att om de forsatte att sippra länge till så skulle jag åka in för en kontroll :P kul att jag hittade till din blogg nu också! :D grattis till sonen föresten, vilken sötnos!

2008-12-02 @ 22:50:22
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/
Postat av: sofie

skulle vara kul att åka till pappa vi kan ju göra det tillsammans :)

2008-12-04 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0