Ryggont!!



Gud vad ont i ryggen jag har får sova som en pinne för Elvin vill ligga så nära, nästan så att han knuffar ut mej ur sängen. Emil får massera mej när han kommer hem för nu måste jag få massage av han för det är pga Elvin jag har ont, som när man var gravid då kunde man jämt skylla på det så fick man massage.

Nu ska jag kolla på våra bästa år var ett tag sen jag såg det så lär kolla en gång nu och så kan jag vänta en vecka, haha!!

Sen måste jag ringa gavlegårdarna när Elvin har somnat för det är inge roligt att ringa dom om han är vaken och börjar grina då vill jag ju ta hand om han. Hoppas verkligen att det här funkar nu skulle vara helt perfekt och vad skönt allt skulle kännas!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men så söt han är!!!!!riktig gobit!

2008-12-03 @ 18:41:13
Postat av: Anonym

Så underbart söt unge du har!!!!

2008-12-06 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0