Sen middag

Åt mat för en liten stund sen blev sen idag för när Carina och dom hade åkt så kom Mamma, Becka, Michelle och Teddy på beök och då fikade vi lite mer så vi vart inte hungriga förren sent på kvällen. Men duktigt av oss att orka ställa sig och göra mat mit i natten.

Michelle hade blivit fett, om 13 dagar ska hon göra kejsarsnitt så snart blir jag moster! Vad stor Elvin kommer kännas då när det kommer en ny liten bebis. Gud va kul och Mamma blir dubbel mormor på samma år.

Emil sitter vaken och vägrar att gå och lägga sig, jag säger åt han varje kväll att han ska gå och lägga sig för han ska ju upp och jobba. Men han tycker att det är taskigt mot mej om han går och lägger sig och jag sitter vaken med Elivn, men jag tycker inte alls att han är det för jag får ju sova länge på dagarna i stället!! Så nu ska jag se till att han går och lägger sig nu så han för nå sömn!!! Jag kan ju inte klaga på att han aldrig hjälper till ialf, han är så duktigt!

Sen ska jag kolla på the hills på mtvs hemsida tills Elvin bestämmer sig för att somna för natten. Han sover just nu men vaknar snart för så är det varje kväll.





Kommentarer
Postat av: jenny

ja, jag har haft jätte ont till och från nu i 2 dagar, och de har sipprat i 3 dagar, inatt va de jobbigt, men dom avtar ganska fort, får se om den lilla kanske är på väg på riktigt, men nån vecka till skulle ju inte skada om den växte på sej, jag är i vecka 35 nu ju :S



ja vi tittade på UL och de såg ut att vara en liten baby-girl! :D de är på tiden isf, vi har bara små pojkar i våran släckt! hihi :P

2008-12-03 @ 11:41:01
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/
Postat av: mormor

Det ska bli jätte kul att bli mormor igen.Att få ha två goa barnbarn.

2008-12-03 @ 11:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0