Shoppat

Nu har vi sakt upp lägenheten, skönt att äntligen ha det gjort! Hoppas att vi hittar nå lägenhet då annars blir vi hemlösa, nää då vi får väl ta första bästa och jag får sluta vara så kräsen det viktigaste är att vi får bo i Valbo.

Passade även på att gå lite på stan när vi ändå var där, det blev lite kläder till Elvin bl.a en skjorta och slips som han ska ha imorn. Åkte sen vidare till Valbo för att kolla efter nåting till mej men vi vara så hungri så vi sket i det och åkte hem och gjorde mat istället. Vi måste åka dit imorn och kolla fast först ska Emil spela innebandy med "släkten" på Luddeskolan så jag och Elvin ska följa med och kolla på dom, hoppas jag orkar upp bara.

Nu måste jag färga ögonbryna så man ser lite fräsch ut imoron!


 


Kommentarer
Postat av: Emma

vilken söt slips! Å dom gråruytiga byxorna ha jag oxå kollat på å den grå huvtröjan ligger i byrån, dock försto än :)

2008-12-31 @ 11:22:30
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0