Sova eller inte?

Elvin ligger och sover i din säng men än vågar jag inte gå och lägga mej för han kommer säkert vakna inom en halv timme och vilja vara vaken en timme. Så det är dumt att chansa för jag tycker att det är mycket jobbigare när man ligger i sängen och han vaknar än om jag redan sitter uppe. Men ibland kan han överaska och inte vakna förren om några timmar och vilja ha mat och somna om och då ångrar jag mej att jag inte gick och lag mej, men som sakt dumt att chansa!!

Ikväll kollade vi på filmen på feman jag tyckte att den var jätte bra och sen har jag sutit vid datan medans Emil har kollat på "The ultimate fighter" på tv 4 sport som fortfarande håller på men han är trött så han ska gå och lägga sig nu, han har ju jobbat idag.

Nu kom Emil med Elvin som är vaken så det var tur att jag inte gick och lag mej!! Så vi ska väl kanske kolla på Laguna Beach på mtv som vi brukar göra på kvällarna, beroende framkallande är det!!





Tjockis =)



Så nu sover min lilla älskling och klockan är snart halv tre, skönt! Ska gå och lägga mej jag också brövid min stora snarkande älsklng =)

Kommentarer
Postat av: sofie

men vilka söta kinder :P titta nu har jag också en blogg :P

2008-12-20 @ 19:58:15
URL: http://kevinmayaanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0