Sovtider!?

Vi har forfarande inte fått nån kontroll över Elvins sömn dom senaste dagarna har han somnat vi helt olika tider.
Tisdag: kl.03.30
Onsdag: kl.01.30
Torsdag: kl. 04.30
Jag vet faktiskt inte hur vi ska ändra på det men dom flesta säger att det brukar rätt till sig, så jag hoppas det men jag kommer fortfarande försöka för ju fortare destu bättre.
Och imorse fick han för sig att vakna vid tio och vara vaken i två timmar men nu sover han fortfarande, helt konstiga tider ialf.

Idag tänkte vi åka till köpis men det finns väl risk för mycket folk idag så vi får se. Men vi ska ialf hem till Sofie och Anderas för barnen har inte fått sina julklappar än av oss.



Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmors lilla gryn, jag saknar dig puss puss

2008-12-26 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0