Städat

Har hållt på att städa här nu på morgonen eller förmiddagen kanske man säger. Blir stökigt på en gång här hemma nästan, fattar inte var vi gör ligger kläder och grejer överallt och när vi drar in vagnen följer der med mycket skit in.

Och Elvin ligger fortfarande och sover, han somnade vi två igår så han har sovit jätte länge. Skulle också vilja lägga mej brövid han men det är så mycket som behövs göras så jag får passa på nu för sen när han vaknar vill han ha hela min uppmärksamhet. Förstår att han är trött lillhjärtat det blir ju jag också av det här vädret vi har, hellre för det snöa än regna.

Eeh nu ska jag gå och slänga in en maksintvätt och vika lite.




Sådär sover Elvin jämt med mej jag lägger han på sin plast och sen när jag vaknar har han flyttat sig alldeles intill mej, så jag får en super liten plats att sova på. Men det är jätte mysigt att ha han nära fast ibland får jag lite ont i ryggen!
(Om det är någon som undrar så har jag lagt en kudde under madrassen så han inte ska ramla ut, skulle aldrig lämna han själv annars!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0