Svar!

Postat av: S.f

Oj Oj Oj, det var inte länge ni hade varit tillsammans inte. så ni skaffade barn när ni bara hade varit ihop i nio månader?! inte ens ett år!
Hoppas verkligen för elvins skull att inte ni gör som alla andra i dagens samhälle och skiljer sig. men det känns ju inte helt omöjligt när ni bara varit ihop så kort tid och fort. är så pass unga

Håller tummarna för att ni blir famljen lycklig som håller ihop och bryter trenden att skiljas!
Kraam

2008-12-12 @ 11:38:37


Nä 5 månader hade vi bara varit ihop t.o.m!! Fast vi hade kännt varandra i 2 ½ år innan.
Men jag tror inte att de spelar nån roll hur länge man har varit tillsammans och man kan aldrig veta om det kommer att hålla. Jag tycker att jag gjorde rätt val att skaffa barn med Emil och det känns så bra och tryggt med oss så du behöver inte oroa dej för Elvins skull för vi har inte tänkt att göra slut. Om det skulle bli så får vi ta det då och vi kommer göra det som är bäst för Elvin.

Hur länge man än har varit ihop så tror jag inte man kan veta hur förhållandet kommer bli när man har fått barn ihop för det blir helt annorlunda då, man kan nog inte ens föreställa sig det!! Men det måste självklart kännas rätt att man skaffar barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0