Tisdag

Elvin ligger och sover i sängen och Emil var så snäll och gjorde han sällskap. Fast jag lär väcka dom snart för vi ska åka och hälsa på Clea, Emil var inge sjuk lät som det igår bara för han var super trött så då kan vi åka ditt. Men först måste jag skriva julkorten och så måste vi köpa kuvert och frimärken för vi måste posta dom idag, om det inte redan är försent.
Blöjor och tvättservetter lär vi köpa också men kanske gör det efter vi har varit där. Nu måste jag skýnda mej har ju lite saker att göra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman! fullt upp idag ser jag! :) den här veckan har jag sista skolveckan. praktiken är slut nu. så snart börjar allvaret! måste jobba o samla pengar så jag också kan skaffa en bebis! :) kram kram

2008-12-16 @ 21:55:18
Postat av: Sofie

det va från mig det där :)

2008-12-16 @ 21:55:58
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0