Tisdag

Idag är jag uppe tidigt eller tidgare än vanligt, ställde klockan på tolv för jag måste börja gå upp tidigare och vända tillbax mitt dygn. För igår somnade Elvin halv två och då var ju inte jag nå trött eftersom vi hade gått upp halv tre på dagen. Men Elvin ligger forfarande och sover men det gör inget om han sover mycket på dagarna bara han inte sover så mycket på kvällarna. Skönt att de är Emils sista dag idag innan han är ledigt två veckor eller han kanske skulle jobba två dagar nästa vecka får se.

Nu ska jag värma lasagnen från igår. Åt lite av den igår kväll riktigt god var den första gången jag lyckades göra lasagne annars så brukar jämt plattorna bli hårda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0