Tisdag

Har äntligen fått Elvin att sova efter mycket skrik, han var så trött men ibland verkar det som om han tror att det är livsfarligt att blunda. Så nu ligger han och sover på min arm och det är lite jobbigt att skirva med en hand så det blir inget långt inlägg.

Inatt somna Elvin vid tre och han ville att jag skulle gå runt och bära han så efter en timme lärde jag väcka Emil så han fick ta över ett tag, för han börjar bli tung att bära på. Känns inge bra att väcka Emil mitt i nattten när han ska upp och jobba dan efter men han behövde bara vara vaken tjugo minuter ungefär sen tog jag över.

Nu kom Emil hem så nu ska jag plata håret har inte hunnit göra det idag så jag ser ut som ett skattbo!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0