Trötta griniga Elvin

Min hjärna och kropp är ganska slutkörd nu för tiden, försöker ju ändra på Elvins sovtider och då måste vi väcka han och inte låta han sova så mycket på kvällarna och resultatet av det blir en mycket grinig liten Elvin. Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen är så slut med det är skönt att Emil hjälper till som mycket han kan ialf. Får se hur många dagar det kommer vara så här med det är väl bara att stå ut.

Nu måste jag gå och byta av Emil han har burit runt på Elvin ett bra tag nu, sätter man sig ner så skriker han tills man stället sig upp igen.







Fast han kan vara riktigt glad och go vårt lilla hjärta också=)


Kommentarer
Postat av: sandra, sebbes mamma

Vilka söta bilder =)



Amen fan att folk alltid ska bry sig om sånt de inte ha med att göra!!! Känns e rätt så spelar de la fan ingen roll hur länge man varit ihop ju =)

Vi ha varit tillsammans i 2 år och 10 månader så för exakt 1 år sen idag fick ja veta att ja va gravid hehe :D

2008-12-17 @ 23:11:49
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag har sett att du har en lika. :) Dom är ju jätte fina och billiga på köpet. :) Jag funderade på den med blommor först, men Kims ända krav var att det inte fick vara blommor för att han vill inte skämmas när han går ut med vagnen. KILLAR! ;D Men jag är nöjd med min med ringar också. :)

2008-12-18 @ 15:07:55
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va jobbigt att det är lite si o så med elvins dygnsrytm. Men det blir nog bättre snart ska du se! god jul på er gumman! :) Puss och Kram

2008-12-18 @ 16:12:00
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, nu är det bara 9 dagar kvar. :) 27 har vi bf, men jag tror att vi kommer att gå över ca 12 dagar. ;D Men det visar väl sej, den får gärna kika ut nu så att man kan få känna sej smidigare än ett kylskåp igen. :) Känns det inte skönt att ha fått tillbaka din gamla kropp? :)

2008-12-18 @ 22:17:16
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0