Vaccination



Då var den första sprutan avklarad och det gick bra. Han vart arg när hon höll fast benet och sen när hon stack började han grina men när Emil kramade om och pratade med han så blev han glad igen. Själv stog jag vänd ville inte se när hon stack han, kände att jag vart lite ledsen när han börja grina. Men man får tänka att hellre det än att han ska få nån sjukdom.

Växt hade han gjort också:
10 v 2 d: 5775 g och 59 cm
13 v 1 d:
6150 g och 61 cm

Efter vi hade varit på bvc åkte vi till köpis och åt lite lunch för Emil hade inte hunnit äta och han skulle iväg och jobba igen. Fast vi åt bara en macka så är lite små hungri igen. Förut kunde man vara hungri och det gick över efter ett tag, men så har jag inte känt på snart ett år för när man vara gravid var man nästan hungri hela tiden och hungerkänslan försvann aldrig och nu när man ammar är det samma sak, fast jag är inte hungri lika ofta som när jag var gravid som tur är.

Elvin ligger och sover i sängen han är väl jätte trött efter att ha fått gått upp tidigt. Skulle vilja gå och lägga mej jag också sov 6 timmar inatt men Elvin 2 ggr för mat så jag är lite trött, men jag måste städa!!




Kommentarer
Postat av: Rättaren

hungrig stavas det!:p

2008-12-11 @ 21:51:56
Postat av: Jenny

Rättaren: Haha är så dålig på att stava så det är nog mer fel än de, så jag orkar inte ändra :P

2008-12-11 @ 22:11:53
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: matildasundkler

Kolla gärna in årets önskelista och släpp en komentar :D

2008-12-13 @ 20:44:45
URL: http://matildasundkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0