Vaken sent som vanligt


Elvin har blivit jätte duktig på att grepa saker allt som kommer i närheten ska han ta tag i och helst stoppa i munnen. Nu ligger han på en filt på golvet och har fått tag i handduken som han ligger och brottas och pratar med. Ibland låter det som han skäller ut handduken, haha min lilla gullungen!!

Han verkar inge trött än så länge så får sitta uppe ett tag till. Jag som måste upp tidigt imorn och höra hur det gick för Michelle för hon fick en tidigare tid klockan åtta skulle hon snittas, jag hoppas verkligen hon har orkar ta emot sällskap imoron fast om hon inte orkar så förstår jag men jag längtar så otroligt mycket!!

Nää nu börjar Elvin tröttna på att ligga själv, så ska ta upp och pussa på han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0