Vänt på dygnet helt!!

Har försökt att få Elvin att sova i sin säng sen vid halv ett men nää han vill inte. Varje gång jag har lagt ner han har han vaknat och vartit klarvaken har, t.o.m provat stå vid hans säng och stoppat i nappen i ca 45 min men han bara vrider och vänder på huvudet och vägrar somna. Så nu ger jag upp och så får jag sitta sovandes med han i famnen känns det som.
Eeh ska göra några sista försök ialf innan jag ger upp, just nu ligger han och leker och pratar för fullt och är jätte pigg efter hans små sovstunder. Så jag blir nog uppe ett bra tag till känns det som tur att det är helg imorn så Emil kan hjälpa till.

Jag som trodde att det höll på att vända eftersom han somnade vid ett igår natt.





Tur att mitt humör änsålänge är på topp men det går inte att bli nå grinig när man ser han flina och skratta när han ligger i sängen då börjar jag också skratta, haha min lilla prins.



Klockan är nu 03.45 och Elvin sover i sin säng *hoppas* så jag ska gå och lägga mej jag också. Det jobbiga är att Elvin kommer nog vakna om ca. 2 timmar av att Emils väckarklocka ringer. Han brukar göra det för det tar ett bra tag för Emil att vakna när den ringer oftast är det jag som får väcka han för att han inte hör. Har aldrig förstått dom som sover i olika rum när dom har små barn men nu börjar jag faktsikt göra det!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Åhhh

Han är väl helt enkelt för gó vår lilla Elvin, puss puss Elvin Farmor saknar dig

2008-12-19 @ 08:17:32
Postat av: Emelie

Ja, men du kan ju säkert ta på dej ett par strumpor utan att få andnöd iaf tror jag. ;D Hehe. Ja, jag kommer nog inte må så bra när jag tittar mej i spegeln jag heller, när allt är löst och hängigt... Men det försvinner ju med tiden, jag är glad att det finns något att ta av när jag ammar, istället för att bli som ett benrangel. :) Haha.

2008-12-19 @ 10:56:51
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: emma

vad jobbigt att han är igång så länge ;/ jag borde sluta klaga :P

2008-12-19 @ 23:17:38
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0