4 nov

Ligger här med Elvin på bröstet och tjickar runt lite på bloggar, alla har ju nästa bloggar nu för tiden men det är roligt att läsa om vad andra gör på dagarna.
Elvin gillar forfarande att ligga på bröstet, vill inget annat om dagarna. Jag undrar om jag ska vänja av honom det eller om det kommer komma av sig själv. Men nu är han så liten så låter han ligga där så mycket han vill och så är det super mysigt.

Kommer inte på något att äta har jätte dålig fantasi och Emil är inte mycket till hjälp heller han ligger på soffan och sover så han går det inte att fråga. Sugen på pizza, men nää sånt får jag bara äta på helgerna för jag måste gå ner i vikt....!!



Kommentarer
Postat av: madde

jo det går fruktansvärt snabbt! så sant att man vill sakta ner farten lite! :) Går allt bra då? :)

2008-11-04 @ 17:42:14
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0