Ensam

Sitter här hemma själv, Emil tog med sig Elvin och åkte hem till hans pappa för han skulle hjälpa han med nånting. Fast han kan bara vara borta en timme ungefär sen måste Elvin vara med mej utifall han blir hungri.

Sen ska jag och Emil åka och handla och vi ska lämna Elvin hos hans farmor under tiden, ååh fösta gången jag lämnar Elvin till någon annan än Emil. Är jätte nervös faktiskt och jag vet inte varför för jag är det vet ju att hon kommer ta hand om Elvin jätte bra, men ändå känns det som om ingen annan kan det förutom jag och Emil. Så jag kommer nog springa igenom affären och glömma hälften. Det är nog alltid jobbigt första gången hur gammalt barnet än är och vi blir inte borta mer än en timme.

Nä nu ska jag plocka undan lite och hoppa in i duschen innan dom kommer hem.




Elvin suger på tummen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0