Fin besök

Imorse ringde först Anna som undrade om vi ville gå ut och gå och det ville vi så klart, Elvin älskar ju vagnen och själv skulle jag behöva gå ner resten av mina graviditets kilon. Och jag har varit slavrig med promedader på sista tiden och det är ju mycket trevligare med sällskap.
 
Alldeles efter att jag hade lagt på så ringde Carina och undrade om dom kunde komma förbi och det gick ju bra eftersom det skulle ta ett tag för Anna att komma. Så Carina, Sofie och Andreas kom förbi och dom hade fika med sig.

Sen kom Anna och Åke och vi gick runt en sväg och hittade faktiskt ett ganska bra ställe att gå på.

Nästan alla man pratar med säger att det är väl fint att gå i Forsbacka där vid bruket. Jo det är det men man har ju gått igenom på 5 min och sen är det inte så fint längre.

Sen när Anna skulle åka hem såg hon att jag hade glömt nyckel i dörren, tur att hon såg den. Annars kanske jag hade vaknat inatt av att grangubben stog och höll mej i handen. Det var nån som hade läst att det hade hänt nått sånt för ett tag sen. Usch vad hemskt att vakna så, tur att jag har min stora starka Emil!

                 

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0