fullt upp

Började med att åka till coop och fotografera Elvin blev nog jätte fina bilder men det får vi inte se förren på torsda.

Åkte vidare till willys för att handla men frys- och kyldiskarna hade gått sönder så det vart inte så mycket handlat, vi köpte ialf willys egna blöjor så får se om dom är nå bra

Sen åkte vi hem till Emils pappa och där fick vi smörgås tårta. Och sen hem till mamma på kalas.

Åkte sen hem till Sofie och Andreas så Elvin fick hälsa på sina kusiner lite.

Sist åkte vi till mitt gamla jobb och köpte med oss mat, jätte kul att träffa dom längtar tillbax. Chefen undrade om jag ville jobba nästa helg men jag tycker att det är för tidigt, helammar ju forfarande. Men kan tänka mej att jobba nån gång ibland senare.


    
Jag + mina små systrar    


Elvins kusin, Freja

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0