Halva veckan har gått!

Nu sitter jag och äter mat, måste skynda mej ska gå på köpis med Linda och det är mycke som måste göras före.
Första gången jag ska gå på köpis utan Emil sen Elvin föddes så jag är lite nervös, när vi har gått har vi jämt syndat oss så att han inte hinner bli hungri. Har lite svårt att amma på såna platser har aldrig gjort det förr, men nån gång ska vara den första och det blir säkert idag. Jag vet att det finns ammningsrum inne på köpis men tänk om vi är mitt inne på ikea vad gör ja då!?


En liten gul Elvin på bb =)

Kommentarer
Postat av: Linda

vet du vad vi gör då? då sätter vi oss i deras soffor och ammar hihi.. Nejdå då går vi till ammningsrummet och du får amma:) så elvin blir nöjd!



Jaa skyndaaaaaaaaaa :D



Är klar snart, ringer snart!!

sluta skriv blogg gör dej klar:P

2008-11-05 @ 12:20:48
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0