Jag överlevde

Gick bra för Elvin idag när han var själv hos sin farmor, värre var det väl för oss fick lite ont i magen och det hög lite i hjärtat när vi åkte där ifrån. Men det var faktiskt skönt att få handla i lugn och ro, var borta lite mer än en timme. När vi skulle hämta han hade dom nys kommit in efter en promenad så han hade sovit nästan hela tiden. Han vart jätte glad att se Emil ialf och när han såg mej grinade han, han ville väl ha mat!


Åkte hem och stoppade in allt i kyl och frys, skönt att äntligen ha mycket mat hemma. Gjorde lite mat och åkte hem till Emils pappa för han skulle fortsätta snickra. Och nu är vi hemma och ska kolla på film idag blir det ialf Saw V.

Glömde skirva att Stephbrothers som vi såg igår var skit bra!!







Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej !

Såklart det gick bra att ha min lilla Elvin, vi var som sagt ute och gick med honom. Lasse drog vagnen hela tiden ;) måste snart få låna honom lite igen så att jag får dra lite vagn oxå.

Självklart har jag honom fler ggr tror att vi överlever både Elvin o jag frågan är om NI överlev er det. Kram kram

2008-11-30 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0