Snikarna



Vi äter nästan aldrig hemma nuförtiden åker runt bland våra föräldrar och äter, idag var det mammas tur att bjuda på mat. Vi orkar ju aldrig göra nå mat här hemma och nu ligger det väl bara ett par korvar i frysen. Måste storghandla nån dag har tänkt på det länge men det har aldrig blivit av, man är ju så slut på vardagarna och på helgerna gör vi en massa annat.
Men det är ju roligt för dom att vi kommer på besök så att dom får träffa Elvin.

Är sjukt sugen på nå godis var ju en vecka sen sist man åt, och så länge har jag nog aldrig varit utan. Är nog beroende av det för nu när jag inte har ätit sånt på länge känner jag helatiden en hungerkänsla och om jag skulle äta en bit så skulle den säkert försvinna. Men får nöja mej med en banan istället, inte för att det hjälper!!

Elvin sover nu så funderar på om jag ska gå och lägga mej, men han kommer säkert vakna om en timme och då brukar han vilja vara vaken ett tag. Och det bilr jobbigare då om jag sover och måste gå upp än om jag är vaken. Så jag sitter nog vaken och läser lite på bloggar och familjeliv.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ni får komma hem dagligen och äta så att jag får träffa er och elvin.

2008-11-13 @ 23:27:51
Postat av: Anonym

Lincoln är ju het! :) fast michael då! og my god ge mig han!!! :) det är ju så tråkigt att laga mat också..lika bra att äta borta, sparar ni massa pengar,:) är ju cpdyrt med mat! :(

2008-11-13 @ 23:28:48
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Gick i samma klass som honom på högstadiet :P



Ska du inte med på Öppna Förskolan på Mikaelsgården imon då? :)

2008-11-14 @ 00:55:01
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Karro, Liams mamma<3

aa det känns skit skönt:) Men det finns ju fortfarnde några kilon att få bort

2008-11-14 @ 12:13:53
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: crazyangel

jahaa är de nästa vecka? vet du vilken dag å tid?

2008-11-14 @ 13:44:43
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0