I morse

vaknade jag av att det spände i brösten super mycket, kollade på klockan och den var halv sju och Elvin hade inte ätit än. Tio minuter senare vaknade han och ville ha mat, skönt att han har börjat sovit längre!

Igår var vi hem till min mamma för jag tänkte att hon skulle färga håret på mej men jag lät min lillesyrra göra det i stället så halva flaskan hamna på pannan och nacken istället för håret. Så nu är man svart men för väll skylla mej själv.
Fick även max av mamma, skönt att slippa laga mat men jag kommer väll gå upp 6 kilo till istället för att gå ner dom. Nu ska jag skärpa mej måste verkligen gå ner får ju inte ens på mej mina gammla jeans, prova dom igår fick knappt upp dom över låren....!!

(Vilken lång tid det tar för mej att skriva ett inlägg, när jag började satt Elvin i gungan och nu ligger han och sover efter att ha ätit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0