Onsda kväll

Har varit hem till Emils mamma idag fick mat och fika. Så skönt när man slipper laga mat själv man är ju så slut på kvällarna. Hörde från många när jag var gravid att jag skulle laga mycket mat och frysa in för att man inte skulle orka laga mat sen, men jag var helt säkert på att jag skulle orka. Ångrar det nu att jag inte gjorde de.

Man blir helt slut av att ha en lite bebis, varje morgon när jag vaknar är jag pigg och tänker att idag ska jag städa men nää får vara glad om jag hinner äta. Fast det är helt underbart att ha barn, finns inget bättre!!

Vägde mej idag 62,5 kilo ussh nu måste jag verkligen sluta äta godis och snabbmat, men det är så svårt har alltid älskat godis. Trodde att jag skulle gå ner alla graviditetskilon snabbt men har inte gjort det än och det var 7 veckor sen Elvin föddes, fast jag gick ju upp 20 kilo så det kanske tar lite tid.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är lagerjobb.

Ärch vafan fiskarna får jag döda. och sälja akvariumet. :) lätt gjort. Dom äter ändå upp varandra!

Eller du kanske vill ha dom?? =D

2008-10-29 @ 22:01:10
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Linda

Aa känner så jag också att få komma bort :)



vad kul,Har ni bestämmt något datum än då;)?



MM skit drygt är det o göra rent!!!

2008-10-30 @ 00:13:57
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: ja, det var min tanke först också. men han är ju bara 2 månader, hm. ^^

2008-10-30 @ 09:41:13
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0