Ingen lust

Skit tråkigt att blogga när jag inte kan lägga upp nå bilder, hittar inte sladden till kameran. Vi har ju knappt nå ordning alls på våra saker nu och jag orkar inte gå ut i garaget och leta heller allt står liksom uppallat. Men snart är de bara 3 veckor tills vi flyttar =)

Har inte gjort nå speciellt idag bara städat, lagat mat till Elvin har gjort:
*stuvademakaroner med krov och morötter
*fläskfile med potatis,ärtor och broccoli
*äpple och päron
*äpple, päron och banan
*banan och halon

Och imorn tänkte jag göra lite mera mat till Elvin så jag ska gå och förbereda köttfärsen nu innan jag tänkte ta de lugnt framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Duktig du är :) Ja snart bor du ju här, inte så långt dit.

2009-04-12 @ 21:59:09
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0