Kräftor

Var ju bjuden på kräftor hemma hos Emils far men vi fick även tacopaj och jordgubbs/rabarber paj så nu är jag super mät, tills imorn ialf :) Fast jag åt bara 4-5 kräftor jag tycker att de gör så ont i fingrarna när man skalar dom, vassa små saker de där. Jättegott var de men de luktar forfarande kräftor om mina händer...!

Tänkte försöka hålla mej vaken till Paradise hotel som börjar om 40 min så de ska jag nog klara. Jag börjar bli duktig på att vara uppe själv på nätterna. Som igår släckte jag hela lägenheten själv när jag skulle lägga mej, annars brukar jag jämt väcka Emil för att jag inte vågar.






 

 
Snygg hatt Emil hitta ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej.

Vad roligt att du hitta till mig. :)

Hoppas att du uppskattar den och fortsätter hälsa på.

Ja du det blir lätt för mycket av allt med barnen så det är ju tyvärr ganska lätt hänt att glömma. :D

2009-08-14 @ 09:03:39
URL: http://alicespappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0